Cs 1.6 Surf Nasıl Yapılır Ve Cfg Kodları
CS 1.6 SURF NASIL YAPILIR... VE STRAFE KODLARI
Surfta nasıl kayılır:Evet arkadaşlar surfta nasıl kayıldığını anlatacağim şimdi biraz zora benziyor.İlk olarak amx_surf
yazalım.Sonra kaymaya başlıyoruz.A ve D ye basarak fare ile yönetiyoruz.Ve uçmak için 1 hafta surf oynamak gerekir.Berki yapabilirsiniz şöle bir deneyin bunny yaparmış gibi deneyin uçarsın.Bu kadar kolaydır.
Paraşütlü serverlerde nasıl kayılır:Evet arkadaşlar paraşütlü surf serverler çok kolay kayılmak çok kolaydır hemde uçmak için superdir.Kayıyoruz a la d yi yönetirken e yede basıyoruz bastıktan sonra bunny yaparmıs gibi istediğimiz yere gidiyoruz.Ve öle öle alışa alışa yükseliyorsunuz.
Bani veya bunny nasıl yapılır:Evet bunun herkesi yapması lazım.Jail serverlerde kullanılır.Şöle yapılır bunny yaparken kendimizi klavye ve fareye vermemiz lazımdır.İlk Boşluk tuşuna basın ondan sonra ctrl basın ve a ya basacaksanız sola basın d ye basacaksanız sağa yönetin fareyi ve hızlanır eğer eğilerek bani yapmak istiyorsanız ctrl basılı tutun eğer yapmak istemiyorsanız bırakın boşluk tuşu basın sadece.Bu kadar kolay
Direk kafaya nasıl nişan alınır:Evet arkadaşlar nasıl nişan alınır arkadaşlar CT VEYA TEROR seniz Tavsiye ettiğim sılah AK47 VEYA M4A1 dir susturucu takmayın m4a1 de
yavaş yavaş ateş edin.Ve adam önünüzdeyse hemen eğilin ama kevlar helmette alın.Eğilmek savunmamızı kazandırır.Ve kafaya nişan alın Ve alışırsınız nişan almaya başlarsınız ölseniz bile kafaya nişan almaya çalışın.
En iyi silahlar:Evet arkadaşlar en iyi silah M4A1 silah ile AK47 ile Deagle silahını alın.Ve bunların okadar çok iyi silahdır.Ondan Bunu almanızı tavsiye ediyorum
Bunny siz serverlerde nasıl bunny yapılır:Evet arkadaşlar bunny siz serverlerde nasıl bunny yapılır consol açıyoruz unbind F1 Yazıyoruz.Enter tıkladıktan sonra Boşluk tuşuna basılı tutun bani yaparmış gibi sağ sol yapın.Ondan sonra biraz alışacaksınız yükseklerden kayın eğilin ondan sonra.Bani birazcık yapmış olursunuz
Bıçak maplarında nasıl iyi oynanılır:Arkadaşlar Bıçaklı serverlerde adam karşımızda ya adama dikkatlice bakıyoruz.Ve farede elimizi nişan almış gibi gidiyoruz ondan sonra sağ tıklayın batırın bıçagı 65 vurmuş oluyoruz.Adam yaklaşınca vurmayın sakın Adam önünüzde yürürken sağ tıklayın bıcak batmıs oluyor ve bıcaklı serverlerde sakın eğilmeyin bunny yapmayıda unutmayın
Deagleyi Deagleyi dönüştürme:Evet bazı jail serverlerde dürbünlü deagle vardır biz pro da Normal 1 inci sırada m4a1 var deagle var degıstırıyoruz degıstırıyoruz1 yani 2 basıyoruz 1 2 12 basıp o silah Jail serverlerdeki deagleye dönüşüyor.Ve dürbünlü yaparak nişan kolay alabilirsiniz
İnstigram : ugrgyln
Facebook : ugur.geylani.6
Evet Beyler şimdi işinize yarıyacak bi kaç strafe kodu bırakıyorum
m_forward 400
m_filter 400
m_side 400
fps_max 200
fps_modem 200
Rateler..
cl_cmdrate 66
cl_updaterate 66
rate 25000
VE TÜM CS KODLARI
unbindall
bind "TAB" "+showscores"
bind "ENTER" "+attack"
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "SPACE" "+jump"
bind "'" "+moveup"
bind "+" "sizeup"
bind "," "buyammo1"
bind "s" "+back"
bind "-" "sizedown"
bind "." "buyammo2"
bind "/" "+movedown"
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind ";" "+mlook"
bind "=" "podbotmenu"
bind "a" "+moveleft"
bind "b" "buy"
bind "c" "radio3"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "g" "drop"
bind "h" "+commandmenu"
bind "i" "showbriefing"
bind "k" "+voicerecord"
bind "m" "chooseteam"
bind "n" "nightvision"
bind "o" "buyequip"
bind "q" "lastinv"
bind "r" "+reload"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "w" "+forward"
bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "radio1"
bind "[" "invprev"
bind "]" "invnext"
bind "`" "toggleconsole"
bind "~" "toggleconsole"
bind "f1" "autobuy"
bind "f2" "rebuy"
bind "UPARROW" "+forward"
bind "DOWNARROW" "+back"
bind "LEFTARROW" "+left"
bind "RIGHTARROW" "+right"
bind "ALT" "+strafe"
bind "CTRL" "+duck"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "F5" "snapshot"
bind "F6" "save quick"
bind "F7" "load quick"
bind "F10" "quit prompt"
bind "INS" "+klook"
bind "PGDN" "+lookdown"
bind "PGUP" "+lookup"
bind "KP_PLUS" "adjust_crosshair"
bind "END" "centerview"
bind "MWHEELDOWN" "+jump"
bind "MWHEELUP" "+duck"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+attack2"
bind "PAUSE" "pause"
Cl Ayarlarını CFG'nize Ekleyin :
Cl'nin açılımı client demektir. Yani Oyuncu Ayarları anlamına gelir
cl_gg ; Bu değerin 0 olması sekme oranını düşürecektir.
Önerilen Değer ; 0
cl_lc ; Bu değerin default kalması kesinlikle sizin yararınıza olacaktır. No Recoil ve Headshot komutlarında bu komut hep yer alır.
Önerilen Değer ;s
cl_lw ; cl_lc komutuyla aynı anlama gelen bu değerin default halinde kalması yine sizin yararınıza olacaktır.
Önerilen Değer ; 1
cl_dlmax ; Tamamen Rate ayarlarıyla alakası olan bu komutun ; FPS ' yi sabitlemek adına 128 yapmamız gerekmektedir.
Önerilen Değer ; 128
cl_himodels ; Gereksiz modelleri kapatarak fps artışı sağlamak açısından 0 yapmamız gerekir. 1 Olmasının herhangi bir avantajı yoktur.
Önerilen Değer ; 0
cl_allowdownload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.
cl_allowupload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.
Önerilen Değerler ; 1
cl_download_ingame ; Oyuncuların logolarını kaydederek oyun içersindeki fps'yi düşürür. Bu değeri 0 yapmanız fps açısından katkı sağlayacaktır.
Önerilen Değer ; 0
cl_showfps ; Sol Üst Köşede FPS ' nizi gösterir. Ancak net_graph ile biz sağ alt bölümde zaten fps ' mizi görebiliyoruz. Tercih tamamen size kalmış..
Önerilen Değer ; 0
cl_vsmoothing ; Oyuncu cvar ' ları ile alakalıdır. Default değerin kalması fps açısından katkı sağlayacaktır.
Önerilen Değer ; 0.05
cl_dynamiccrosshair ; Ateş ederken crosshair'in büyümesini engellemek istiyorsanız bu değere 0 verin.
Önerilen Değer ; 0
cl_bob , cl_bobup ; Sekme sorununun önüne geçmek istiyorsanız bu 2 komuta 0 değerini verin.
Önerilen Değer ; 0
cl_bobcycle ; Default değer "0.8" Kalırsa Silah size yakın olur eğer 0 yaparsanız silah uzaklaşır. Tercih meselesidir.
Önerilen Değer ; 0
cl_righthand ; 1 Yaparsanız silah sağ elde ; 0 Yaparsanız sol elde olur.
Önerilen Değer : Yok
cl_timeout : Örnegin bu değere default değeri yani 30 girdisini verirseniz ; 30 saniye içersinde oyunda olmazsanız sizi oyundan atar. Yani AFK Süresi olarak tanımlanır.
Önerilen Değer ; 9999
cl_pitchup , cl_pitchdown ; Bu değere 89 Vermeniz Headshot oranınızı yükseltir. Bu ayarla kesinlikle oynamayın!
Önerilen Değerler ; 89
cl_gaitestimation ; Mouse'dan daha iyi verim almak istiyorsanız ; rahatlık için 1 değerini Kullanın.
Önerilen Değer ; 1
cl_solid_players ; 0 Yapmanız bazı sıkıntılar yaratabilir. Default değerde kalsın
Önerilen Değer ; 1
cl_minmodels ; Bu komuta 0 verirseniz Gereksiz özellikleri kapatarak fps artışı sağlayabilirsiniz.
Önerilen Değer ; 0
cl_idealpitchscale ; Mouse ayarı olarak bilinen bu komuta 0.8 değerini vererek görüntü modu ve crosshair açısından daha iyi verim alırsınız.
Önerilen Değer ; 0.8
cl_logofile ; Logo Türünü belirler.
Önerilen Değer ; gun1
cl_logocolor ; Logo rengini belirler
Önerilen Değer ; #Valve_Ltblue
cl_corpsestay ; Cesetlerin yerde kalma süresidir. Default değer 600 ' dür.
Önerilen Değer ; 180
cl_crosshair_size ; Sadece CS 1.6 ' ya özel olan bu komut crosshair boyutunu ayarlar.
1 : En Küçük
Small : Küçük
Medium : Orta
Large : Büyük
Auto : Otomatik
Önerilen Değer ; 1
_cl_autowepswitch ; Bu değere 0 komutu verirseniz sıkıntı Çekersiniz. Çünkü yerden alınan silahlar direk elinize gelmez
Önerilen Değer ; 1
cl_weather ; 0 Değeriyle beraber gereksiz modelleri kapatarak fps artışı sağlayabilirsiniz.
Önerilen Değer ; 1
fastsprites ; Sisin Kalitesi İle İlgilidir
0 (Düşük Kalite, FPS Yükselir, Beyaz Renkte Olur)
1 (Normal)
2 (Yüksek Kalite, FPS Düşer , Gri Renkte Olur)
Önerilen Değer ; 0
cl_crosshair_color ; Crosshair rengini belirler.
cl_crosshair_color "250 250 50"
Turuncu
cl_crosshair_color "250 128 50"
Kırmızı
cl_crosshair_color "250 50 50"
Çingene Pembesi
cl_crosshair_color "250 50 250"
Lacivert
cl_crosshair_color "50 50 250"
Turkuaz
cl_crosshair_color "50 250 250"
Default (Green)
cl_crosshair_color "50 250 50
Beyaz
cl_crosshair_color "250 250 250"
Siyah
cl_crosshair_color "1"
cl_crosshair_translucent ; Bu değeri 1 yaparsanız crosshair rengi parlak olur
Önerilen Değer ; 0
cl_radartype : Radar Görünümünü Ayarlar
1 Kalın
0 Saydam
Önerilen Değer ; 1
Gl Ayarları Cl Ayarlarından sonra koymanızı onerırım . ;
gl_clear "x"
Hem FPS Hem de Görüntü açısından bu değere 0 verilmesi gerektiğini düşünüyorum.
gl_alphamin "x"
Çoğu Alias üzerine kodlanmış kodlarda bu değeri 0 olarak görürüz. Yabancı kaynaklar da "no recoil" olarak geçsede bence bu değer dalgalanma ile alakalıdır. Kesinlike 0.25 default değerinin kalması gerekiyor.
gl_max_size "x"
Görüntü kalitesini belirler. 128 Veya 256 tavsiyemdir. Daha farklı değerler size sıkıntı verir.
gl_cull "x"
Muhakkak ki 1 olması gerekiyor. Yoksa ciddi bir FPS sorunu yaşarsınız. 0 Yapan daha görülmedi duyulmadı =)
gl_flipmatrix "x"
Bu değeri 1 yapmanız taktirde awp zoom mouse ile hareket edecektir. Bu nedenle 0
gl_keeptjunctions "x"
Görüntü kalitesi bir nebze etkiler. 1 Daha iyi bir oyun için. Ama FPS Sorunu çekiyorsanız 0 kalsın. Tamamen sizin tercihiniz.
gl_lightholes "x"
Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 1 yapın. FPS ve gereksiz ışıklar (0 Tavsiye)
gl_monolights "x"
Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 1 yapın. FPS ve gereksiz ışıklar (1 Tavsiye)
gl_overbright "x"
Bu değeri 1 yaparsanız gözle görülür bir aydınlanma olur. Bu nedenle 1 yaptıktan sonra 0 ' ıda deneyin
gl_palette_tex "x"
Kesinlikle 1 olmalıdır. 0 Yapılması taktirinde sulu boyalı bir oyun oynarsınız.
gl_picmip "x"
Default değeri 0 olan bu değer görüntü kalitesini gl_max_size kadar etkiler. Değer artarsa (0,75, 1 veya 2) kalite düşer.
gl_polyoffset "x"
Duvar arkası kan sprey vs izlerini görmek istiyorsanız bu değeri "999999" yapın istemiyorsanız default değerinde yani "0.1" de kalsın.
gl_spriteblend "x"
Sniper zoom'u kalın yapmak isterseniz bu değeri 0 yapın. 1 Değeri ise zoom çizgilerini inceltir.
gl_dither "x"
32 Bit oynuyorsanız bu değeri 1 yapın. 16 BİT Oynayan yoktur heralde.
gl_texsort "x"
1 Yapmanız durumda textureler netleşecektir.. Ama bana sorarsanız muhakkak 0 kalmalı.
gl_wateramp "x"
Su dalgalarının seviyesini belirler. 0 İyidir , iyi..
gl_ztrick "x"
FPS Ve diğer katkıları nedeniyle 1 kalmalı.
gl_dynamic "x"
0-0-0
gl_smoothmodels "x"
Defaul değeri 1 olmasına rağmen model kenarlarının daha pürüzsüz olması sağlamak için 0 yapılması gerekir. Ayrıca FPS Artışı olur.
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
Texure mode yani görüntü, fps için en ideal değer budur.
mp_decals "x"
Duvar spreylerini görmek istiyorsanız 300 değerini verin.
r_decals "x"
Duvardaki silah izlerini görmek istiyorsanız 300 yapın. Veya 30 ' a düşürüp dozunu ayarlayabilirsiniz.
max_shells "x"
Silahdan çıkan mermi dozunu ayarlar. 10 veya daha aza düşürülmelidir forumqs.com
max_smokepuffs "x"
Silahdan çıkan duman dozunu ayarlar 10 iyidir.
Hud Ayarları Bunuda Sonra Ekleyin ;
hud_classautokill "1"
hud_centerid "1"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_time "10"
hud_drawhistory_time "0.3"
hud_deathnotice_time "5"
hud_capturemouse "1"
hud_takesshots "0"
hud_draw "1"
Duvar Arkası Mermi İzleri Gosterme ;
gl_polyoffset "999999"
gl_zmax "0"
r_decals "4096"
mp_decals "300"
violence_ablood "1"
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"
violence_hblood "1"
ati_npatch "1.0"
ati_subdiv "2.0"
impulse 102
Rate Ayarları ;
cl_cmdrate "101"
cl_updaterate "101"
ex_interp "0.05"
ex_extrapmax "1.33"
gl_picmip "0.75"
gl_max_size "256"
rate "25000"
cl_rate "9999"
fps_max "101.0"
cl_dlmax "128"
cl_latency "-20"
fps_modem "0.000000"
cl_download_ingame "0"
cl_cmdbackup "2"
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
cl_resend "2"
-------Ping Azalması icin--------------
r_dynamic "0"
r_wateralpha "0"
r_shadows "0"
gl_texsort "0"
r_mirroralpha "0"
r_wateralpha "0"
gl_round_down "6"
gl_playermip "4.0"
gl_cull "1"
gl_affinemodels "0"
gl_clear "0"
gl_keeptjunctions "0"
cl_minmodels "1"
cl_shadows "0"
cl_weather "0"
cl_himodels "0"
gl_dither "1"
gl_wateramp "0"
r_drawentities "1"
Mermi Delikleri Olsun / Olmasın ;
Mermi Delikleri Olsun ;
Kod:
r_decals "300" (Sprey)
mp_decals "300" (Kurşun İzleri)
max_shells "20" (Kovan)
Mermi Delikleri Olmasın ; (FPS Artar)
Kod:
gunsmoke "0" (Mermi delikleri kapalı)
r_decals "0"
mp_decals "0"
max_shells "0"
cl_bobup,cl_bobcycle,cl_bob hakkında ;
defult oynuyorsanız, asla cl_bob komutlarının degerlerini degiştirmeyiniz, bu config ile oynayanlar içinde geçerlidir.
yaptıgım araştırmaya göre cl_bob komutları güncel sxe sürümerinde seri atış hızını duşurmekte, oyunu daha güzel ve saglıklı oynamak istiyorsanız,
cl_bob komutlarına defult deger giriniz.
Mouse Yon sorunu alanlar icin ;
+mlook
+jlook
Mikrofon ayarları ;
voice_maxgain "5"
voice_avggain "0.500"
voice_scale "1"
voice_fadeouttime "0.1"
voice_showchannels "0"
voice_showincoming "0"
voice_enable "1"
voice_overdrive "2"
voice_overdrivefadetime "0.400"
voice_recordtofile "0"
voice_modenable "1"
En iyi ses Paketi ;
_snd_mixahead "0.1"
bgmvolume "0.000000"
hisound "1.00000"
loadas8bit "0"
suitvolume "0.250000"
s_verbwet "0.25"
s_geometry "0"
s_geom_reverb "0"
s_occ_epsilon "0"
s_occfactor "1"
s_occlude "1"
s_reflect "0"
s_reverb "0"
s_usepvs "0"
s_showtossed "0"
s_2dvolume "1"
s_materials "0"
MP3Volume "0.8"
s_eax "0"
s_a3d "0"
s_verbwet "0.25"
s_bloat "2.0"
s_numpolys "200"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000.0"
s_min_distance "8"
s_automax_distance "30"
s_automin_distance "2"
voice_modenable "1"
voice_scale "1"
voice_enable "1"
voice_loopback "1"
ambient_level "0"
voice_forcemicrecord "1"
s_distance "60"
s_doppler "0"
sv_voiceenable "1"
Suan En Saglam AimBot Kodu ; [Ben Önermem Def Olun ]
"*" "Anti-Recoil"
{
}
{
"*" "Mouse 1" "bind mouse1 +attack"
"*" "Mouse 2" "bind mouse2 +attack"
"*" "Mouse 3" "bind mouse3 +attack"
"*" "Reset Mouse 1" "bind mouse1 +attack"
"*" "Reset Mouse 2" "bind mouse2 +attack2"
"*" "Reset Mouse 3" "unbind mouse3"
}
{
"*" "Weak" "cl_pitchspeed 1.0"
"*" "Medium" "cl_pitchspeed 2.5"
"*" "Strong" "cl_pitchspeed 3.5"
}
{
"*" "Deagle Ownage" "cl_pitchspeed 1.1"
"*" "MP5 Ownage" "cl_pitchspeed 1.4"
"*" "P90 Ownage" "cl_pitchspeed 1.9"
"*" "AK-47 Ownage" "cl_pitchspeed 2.7"
"*" "M4A1 Ownage" "cl_pitchspeed 2.2"
"*" "M249 Ownage" "cl_pitchspeed 1.4"
}
{
"*" "Recoil 1.0" "cl_pitchspeed 1.0"
"*" "Recoil 1.5" "cl_pitchspeed 1.5"
"*" "Recoil 2.0" "cl_pitchspeed 2.0"
"*" "Recoil 2.5" "cl_pitchspeed 2.5"
"*" "Recoil 3.0" "cl_pitchspeed 3.0"
"*" "Recoil 3.5" "cl_pitchspeed 3.5"
"*" "Recoil 4.0" "cl_pitchspeed 4.0"
"*" "Recoil 4.5" "cl_pitchspeed 4.5"
"*" "Recoil 5.0" "cl_pitchspeed 5.0"
"*" "Recoil 5.5" "cl_pitchspeed 5.5"
"*" "Recoil 6.0" "cl_pitchspeed 6.0"
}
{
"*" "Deagle Pack" "deagle; secammo; cl_pitchspeed 1.1"
"*" "MP5 Pack" "mp5; primammo; cl_pitchspeed 1.4"
"*" "P90 Pack" "p90; primammo; cl_pitchspeed 1.9"
"*" "AK-47 Pack" "ak47; primammo; cl_pitchspeed 2.7"
"*" "M4A1 Pack" "m4a1; primammo; cl_pitchspeed 2.2"
"*" "M249 Pack" "m249; primammo; cl_pitchspeed 1.4"
}
recoilSw_usp "recoil 0.27"
recoilSw_glock18 "recoil 0.25"
recoilSw_deagle "recoil 0.16"
recoilSw_p228 "recoil 0.37"
recoilSw_elite "recoil 0.39"
recoilSw_fiveseven "recoil 0.42"
recoilSw_xm1014 "recoil 1.8"
recoilSw_m3 "recoil 1.83"
recoilSw_mp5 "recoil 1.6892"
recoilSw_FamaS "recoil 1.32"
recoilSw_tmp "recoil 1.66"
recoilSw_p90 "recoil 1.709"
recoilSw_mac10 "recoil 1.71"
recoilSw_ump45 "recoil 1.72"
recoilSw_ak47 "recoil 1.710201"
recoilSw_sg552 "recoil 1.739"
recoilSw_m4a1 "recoil 1.62"
recoilSw_aug "recoil 1.718"
recoilSw_scout "recoil 1.7"
recoilSw_awp "recoil 1.77"
recoilSw_g3sg1 "recoil 0.018"
recoilSw_sg550 "recoil 0.027"
recoilSw_m249 "recoil 1.82"
recoilSw_knife "recoil 0.282"
recoilSw_flashbang "recoil 1.282"
recoilSw_hegrenade "recoil 1.282"
recoilSw_smokegrenade "recoil 1.282"
recoilSw_c4 "recoil 0.0"
recoilSw_tactical "recoil 0.282"
recoilSw_ "recoil 0.302"
FPS, Chooke, Loss Görüntüsünü Sağ Alt bölüme Hizalamak ;
net_graph "3"
graphheight "30"
net_graph "3"
net_graphwidth "105"
net_scale "5"
net_graphpos "1"
developer "0"
+graph
Sessiz Defuse En iyi Kod ;
bind "e" "+use; impulse 101; mlook"
CS Beyaz Duvarlar | Düşman Gözden Kaçmayacak (Sxe) ;
Resim ;
Kod ;
Verilen Kodları CFG Sonuna ekliyoruz ve oyuna girerek CFG ' mizi tekrar aktif ediyoruz.
Ve bi bakıyoruz Duvarlar bembeyaz olmuş buna halk dilinde "White Walls" diyolar belki duymuşsunuzdur.
Kodları tamamen Ben uyarladım Alias' lardan Direk Almadım.
Alias degildir, direk düz kod ve %100 Denenmiştir.
gl_max_size "-1"
gl_dither "1"
gl_lightholes "1"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "5000"
gl_smoothmodels "1"
gl_cull "1"
gl_palette_tex "0"
gl_keeptjunctions "0"
gl_wireframe "1"
gl_picmip "1"
gl_playermip "1000"
gl_round_down "6"
gl_wateramp "0"
r_dynamic "0"
vid_wait "0"
gl_max_size "3600"
yazalım.Sonra kaymaya başlıyoruz.A ve D ye basarak fare ile yönetiyoruz.Ve uçmak için 1 hafta surf oynamak gerekir.Berki yapabilirsiniz şöle bir deneyin bunny yaparmış gibi deneyin uçarsın.Bu kadar kolaydır.
Paraşütlü serverlerde nasıl kayılır:Evet arkadaşlar paraşütlü surf serverler çok kolay kayılmak çok kolaydır hemde uçmak için superdir.Kayıyoruz a la d yi yönetirken e yede basıyoruz bastıktan sonra bunny yaparmıs gibi istediğimiz yere gidiyoruz.Ve öle öle alışa alışa yükseliyorsunuz.
Bani veya bunny nasıl yapılır:Evet bunun herkesi yapması lazım.Jail serverlerde kullanılır.Şöle yapılır bunny yaparken kendimizi klavye ve fareye vermemiz lazımdır.İlk Boşluk tuşuna basın ondan sonra ctrl basın ve a ya basacaksanız sola basın d ye basacaksanız sağa yönetin fareyi ve hızlanır eğer eğilerek bani yapmak istiyorsanız ctrl basılı tutun eğer yapmak istemiyorsanız bırakın boşluk tuşu basın sadece.Bu kadar kolay
Direk kafaya nasıl nişan alınır:Evet arkadaşlar nasıl nişan alınır arkadaşlar CT VEYA TEROR seniz Tavsiye ettiğim sılah AK47 VEYA M4A1 dir susturucu takmayın m4a1 de
yavaş yavaş ateş edin.Ve adam önünüzdeyse hemen eğilin ama kevlar helmette alın.Eğilmek savunmamızı kazandırır.Ve kafaya nişan alın Ve alışırsınız nişan almaya başlarsınız ölseniz bile kafaya nişan almaya çalışın.
En iyi silahlar:Evet arkadaşlar en iyi silah M4A1 silah ile AK47 ile Deagle silahını alın.Ve bunların okadar çok iyi silahdır.Ondan Bunu almanızı tavsiye ediyorum
Bunny siz serverlerde nasıl bunny yapılır:Evet arkadaşlar bunny siz serverlerde nasıl bunny yapılır consol açıyoruz unbind F1 Yazıyoruz.Enter tıkladıktan sonra Boşluk tuşuna basılı tutun bani yaparmış gibi sağ sol yapın.Ondan sonra biraz alışacaksınız yükseklerden kayın eğilin ondan sonra.Bani birazcık yapmış olursunuz
Bıçak maplarında nasıl iyi oynanılır:Arkadaşlar Bıçaklı serverlerde adam karşımızda ya adama dikkatlice bakıyoruz.Ve farede elimizi nişan almış gibi gidiyoruz ondan sonra sağ tıklayın batırın bıçagı 65 vurmuş oluyoruz.Adam yaklaşınca vurmayın sakın Adam önünüzde yürürken sağ tıklayın bıcak batmıs oluyor ve bıcaklı serverlerde sakın eğilmeyin bunny yapmayıda unutmayın
Deagleyi Deagleyi dönüştürme:Evet bazı jail serverlerde dürbünlü deagle vardır biz pro da Normal 1 inci sırada m4a1 var deagle var degıstırıyoruz degıstırıyoruz1 yani 2 basıyoruz 1 2 12 basıp o silah Jail serverlerdeki deagleye dönüşüyor.Ve dürbünlü yaparak nişan kolay alabilirsiniz
İnstigram : ugrgyln
Facebook : ugur.geylani.6
Evet Beyler şimdi işinize yarıyacak bi kaç strafe kodu bırakıyorum
m_forward 400
m_filter 400
m_side 400
fps_max 200
fps_modem 200
Rateler..
cl_cmdrate 66
cl_updaterate 66
rate 25000
VE TÜM CS KODLARI
unbindall
bind "TAB" "+showscores"
bind "ENTER" "+attack"
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "SPACE" "+jump"
bind "'" "+moveup"
bind "+" "sizeup"
bind "," "buyammo1"
bind "s" "+back"
bind "-" "sizedown"
bind "." "buyammo2"
bind "/" "+movedown"
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind ";" "+mlook"
bind "=" "podbotmenu"
bind "a" "+moveleft"
bind "b" "buy"
bind "c" "radio3"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "g" "drop"
bind "h" "+commandmenu"
bind "i" "showbriefing"
bind "k" "+voicerecord"
bind "m" "chooseteam"
bind "n" "nightvision"
bind "o" "buyequip"
bind "q" "lastinv"
bind "r" "+reload"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "w" "+forward"
bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "radio1"
bind "[" "invprev"
bind "]" "invnext"
bind "`" "toggleconsole"
bind "~" "toggleconsole"
bind "f1" "autobuy"
bind "f2" "rebuy"
bind "UPARROW" "+forward"
bind "DOWNARROW" "+back"
bind "LEFTARROW" "+left"
bind "RIGHTARROW" "+right"
bind "ALT" "+strafe"
bind "CTRL" "+duck"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "F5" "snapshot"
bind "F6" "save quick"
bind "F7" "load quick"
bind "F10" "quit prompt"
bind "INS" "+klook"
bind "PGDN" "+lookdown"
bind "PGUP" "+lookup"
bind "KP_PLUS" "adjust_crosshair"
bind "END" "centerview"
bind "MWHEELDOWN" "+jump"
bind "MWHEELUP" "+duck"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+attack2"
bind "PAUSE" "pause"
Cl Ayarlarını CFG'nize Ekleyin :
Cl'nin açılımı client demektir. Yani Oyuncu Ayarları anlamına gelir
cl_gg ; Bu değerin 0 olması sekme oranını düşürecektir.
Önerilen Değer ; 0
cl_lc ; Bu değerin default kalması kesinlikle sizin yararınıza olacaktır. No Recoil ve Headshot komutlarında bu komut hep yer alır.
Önerilen Değer ;s
cl_lw ; cl_lc komutuyla aynı anlama gelen bu değerin default halinde kalması yine sizin yararınıza olacaktır.
Önerilen Değer ; 1
cl_dlmax ; Tamamen Rate ayarlarıyla alakası olan bu komutun ; FPS ' yi sabitlemek adına 128 yapmamız gerekmektedir.
Önerilen Değer ; 128
cl_himodels ; Gereksiz modelleri kapatarak fps artışı sağlamak açısından 0 yapmamız gerekir. 1 Olmasının herhangi bir avantajı yoktur.
Önerilen Değer ; 0
cl_allowdownload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.
cl_allowupload ; Bu değeri "1" yapmanız ; sizde olmayan haritaların otomatik olarak sunucudan yüklenmesini sağlar.
Önerilen Değerler ; 1
cl_download_ingame ; Oyuncuların logolarını kaydederek oyun içersindeki fps'yi düşürür. Bu değeri 0 yapmanız fps açısından katkı sağlayacaktır.
Önerilen Değer ; 0
cl_showfps ; Sol Üst Köşede FPS ' nizi gösterir. Ancak net_graph ile biz sağ alt bölümde zaten fps ' mizi görebiliyoruz. Tercih tamamen size kalmış..
Önerilen Değer ; 0
cl_vsmoothing ; Oyuncu cvar ' ları ile alakalıdır. Default değerin kalması fps açısından katkı sağlayacaktır.
Önerilen Değer ; 0.05
cl_dynamiccrosshair ; Ateş ederken crosshair'in büyümesini engellemek istiyorsanız bu değere 0 verin.
Önerilen Değer ; 0
cl_bob , cl_bobup ; Sekme sorununun önüne geçmek istiyorsanız bu 2 komuta 0 değerini verin.
Önerilen Değer ; 0
cl_bobcycle ; Default değer "0.8" Kalırsa Silah size yakın olur eğer 0 yaparsanız silah uzaklaşır. Tercih meselesidir.
Önerilen Değer ; 0
cl_righthand ; 1 Yaparsanız silah sağ elde ; 0 Yaparsanız sol elde olur.
Önerilen Değer : Yok
cl_timeout : Örnegin bu değere default değeri yani 30 girdisini verirseniz ; 30 saniye içersinde oyunda olmazsanız sizi oyundan atar. Yani AFK Süresi olarak tanımlanır.
Önerilen Değer ; 9999
cl_pitchup , cl_pitchdown ; Bu değere 89 Vermeniz Headshot oranınızı yükseltir. Bu ayarla kesinlikle oynamayın!
Önerilen Değerler ; 89
cl_gaitestimation ; Mouse'dan daha iyi verim almak istiyorsanız ; rahatlık için 1 değerini Kullanın.
Önerilen Değer ; 1
cl_solid_players ; 0 Yapmanız bazı sıkıntılar yaratabilir. Default değerde kalsın
Önerilen Değer ; 1
cl_minmodels ; Bu komuta 0 verirseniz Gereksiz özellikleri kapatarak fps artışı sağlayabilirsiniz.
Önerilen Değer ; 0
cl_idealpitchscale ; Mouse ayarı olarak bilinen bu komuta 0.8 değerini vererek görüntü modu ve crosshair açısından daha iyi verim alırsınız.
Önerilen Değer ; 0.8
cl_logofile ; Logo Türünü belirler.
Önerilen Değer ; gun1
cl_logocolor ; Logo rengini belirler
Önerilen Değer ; #Valve_Ltblue
cl_corpsestay ; Cesetlerin yerde kalma süresidir. Default değer 600 ' dür.
Önerilen Değer ; 180
cl_crosshair_size ; Sadece CS 1.6 ' ya özel olan bu komut crosshair boyutunu ayarlar.
1 : En Küçük
Small : Küçük
Medium : Orta
Large : Büyük
Auto : Otomatik
Önerilen Değer ; 1
_cl_autowepswitch ; Bu değere 0 komutu verirseniz sıkıntı Çekersiniz. Çünkü yerden alınan silahlar direk elinize gelmez
Önerilen Değer ; 1
cl_weather ; 0 Değeriyle beraber gereksiz modelleri kapatarak fps artışı sağlayabilirsiniz.
Önerilen Değer ; 1
fastsprites ; Sisin Kalitesi İle İlgilidir
0 (Düşük Kalite, FPS Yükselir, Beyaz Renkte Olur)
1 (Normal)
2 (Yüksek Kalite, FPS Düşer , Gri Renkte Olur)
Önerilen Değer ; 0
cl_crosshair_color ; Crosshair rengini belirler.
cl_crosshair_color "250 250 50"
Turuncu
cl_crosshair_color "250 128 50"
Kırmızı
cl_crosshair_color "250 50 50"
Çingene Pembesi
cl_crosshair_color "250 50 250"
Lacivert
cl_crosshair_color "50 50 250"
Turkuaz
cl_crosshair_color "50 250 250"
Default (Green)
cl_crosshair_color "50 250 50
Beyaz
cl_crosshair_color "250 250 250"
Siyah
cl_crosshair_color "1"
cl_crosshair_translucent ; Bu değeri 1 yaparsanız crosshair rengi parlak olur
Önerilen Değer ; 0
cl_radartype : Radar Görünümünü Ayarlar
1 Kalın
0 Saydam
Önerilen Değer ; 1
Gl Ayarları Cl Ayarlarından sonra koymanızı onerırım . ;
gl_clear "x"
Hem FPS Hem de Görüntü açısından bu değere 0 verilmesi gerektiğini düşünüyorum.
gl_alphamin "x"
Çoğu Alias üzerine kodlanmış kodlarda bu değeri 0 olarak görürüz. Yabancı kaynaklar da "no recoil" olarak geçsede bence bu değer dalgalanma ile alakalıdır. Kesinlike 0.25 default değerinin kalması gerekiyor.
gl_max_size "x"
Görüntü kalitesini belirler. 128 Veya 256 tavsiyemdir. Daha farklı değerler size sıkıntı verir.
gl_cull "x"
Muhakkak ki 1 olması gerekiyor. Yoksa ciddi bir FPS sorunu yaşarsınız. 0 Yapan daha görülmedi duyulmadı =)
gl_flipmatrix "x"
Bu değeri 1 yapmanız taktirde awp zoom mouse ile hareket edecektir. Bu nedenle 0
gl_keeptjunctions "x"
Görüntü kalitesi bir nebze etkiler. 1 Daha iyi bir oyun için. Ama FPS Sorunu çekiyorsanız 0 kalsın. Tamamen sizin tercihiniz.
gl_lightholes "x"
Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 1 yapın. FPS ve gereksiz ışıklar (0 Tavsiye)
gl_monolights "x"
Karanlık yerleri aydınlatmak için bu değeri 1 yapın. FPS ve gereksiz ışıklar (1 Tavsiye)
gl_overbright "x"
Bu değeri 1 yaparsanız gözle görülür bir aydınlanma olur. Bu nedenle 1 yaptıktan sonra 0 ' ıda deneyin
gl_palette_tex "x"
Kesinlikle 1 olmalıdır. 0 Yapılması taktirinde sulu boyalı bir oyun oynarsınız.
gl_picmip "x"
Default değeri 0 olan bu değer görüntü kalitesini gl_max_size kadar etkiler. Değer artarsa (0,75, 1 veya 2) kalite düşer.
gl_polyoffset "x"
Duvar arkası kan sprey vs izlerini görmek istiyorsanız bu değeri "999999" yapın istemiyorsanız default değerinde yani "0.1" de kalsın.
gl_spriteblend "x"
Sniper zoom'u kalın yapmak isterseniz bu değeri 0 yapın. 1 Değeri ise zoom çizgilerini inceltir.
gl_dither "x"
32 Bit oynuyorsanız bu değeri 1 yapın. 16 BİT Oynayan yoktur heralde.
gl_texsort "x"
1 Yapmanız durumda textureler netleşecektir.. Ama bana sorarsanız muhakkak 0 kalmalı.
gl_wateramp "x"
Su dalgalarının seviyesini belirler. 0 İyidir , iyi..
gl_ztrick "x"
FPS Ve diğer katkıları nedeniyle 1 kalmalı.
gl_dynamic "x"
0-0-0
gl_smoothmodels "x"
Defaul değeri 1 olmasına rağmen model kenarlarının daha pürüzsüz olması sağlamak için 0 yapılması gerekir. Ayrıca FPS Artışı olur.
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
Texure mode yani görüntü, fps için en ideal değer budur.
mp_decals "x"
Duvar spreylerini görmek istiyorsanız 300 değerini verin.
r_decals "x"
Duvardaki silah izlerini görmek istiyorsanız 300 yapın. Veya 30 ' a düşürüp dozunu ayarlayabilirsiniz.
max_shells "x"
Silahdan çıkan mermi dozunu ayarlar. 10 veya daha aza düşürülmelidir forumqs.com
max_smokepuffs "x"
Silahdan çıkan duman dozunu ayarlar 10 iyidir.
Hud Ayarları Bunuda Sonra Ekleyin ;
hud_classautokill "1"
hud_centerid "1"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_time "10"
hud_drawhistory_time "0.3"
hud_deathnotice_time "5"
hud_capturemouse "1"
hud_takesshots "0"
hud_draw "1"
Duvar Arkası Mermi İzleri Gosterme ;
gl_polyoffset "999999"
gl_zmax "0"
r_decals "4096"
mp_decals "300"
violence_ablood "1"
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"
violence_hblood "1"
ati_npatch "1.0"
ati_subdiv "2.0"
impulse 102
Rate Ayarları ;
cl_cmdrate "101"
cl_updaterate "101"
ex_interp "0.05"
ex_extrapmax "1.33"
gl_picmip "0.75"
gl_max_size "256"
rate "25000"
cl_rate "9999"
fps_max "101.0"
cl_dlmax "128"
cl_latency "-20"
fps_modem "0.000000"
cl_download_ingame "0"
cl_cmdbackup "2"
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
cl_resend "2"
-------Ping Azalması icin--------------
r_dynamic "0"
r_wateralpha "0"
r_shadows "0"
gl_texsort "0"
r_mirroralpha "0"
r_wateralpha "0"
gl_round_down "6"
gl_playermip "4.0"
gl_cull "1"
gl_affinemodels "0"
gl_clear "0"
gl_keeptjunctions "0"
cl_minmodels "1"
cl_shadows "0"
cl_weather "0"
cl_himodels "0"
gl_dither "1"
gl_wateramp "0"
r_drawentities "1"
Mermi Delikleri Olsun / Olmasın ;
Mermi Delikleri Olsun ;
Kod:
r_decals "300" (Sprey)
mp_decals "300" (Kurşun İzleri)
max_shells "20" (Kovan)
Mermi Delikleri Olmasın ; (FPS Artar)
Kod:
gunsmoke "0" (Mermi delikleri kapalı)
r_decals "0"
mp_decals "0"
max_shells "0"
cl_bobup,cl_bobcycle,cl_bob hakkında ;
defult oynuyorsanız, asla cl_bob komutlarının degerlerini degiştirmeyiniz, bu config ile oynayanlar içinde geçerlidir.
yaptıgım araştırmaya göre cl_bob komutları güncel sxe sürümerinde seri atış hızını duşurmekte, oyunu daha güzel ve saglıklı oynamak istiyorsanız,
cl_bob komutlarına defult deger giriniz.
Mouse Yon sorunu alanlar icin ;
+mlook
+jlook
Mikrofon ayarları ;
voice_maxgain "5"
voice_avggain "0.500"
voice_scale "1"
voice_fadeouttime "0.1"
voice_showchannels "0"
voice_showincoming "0"
voice_enable "1"
voice_overdrive "2"
voice_overdrivefadetime "0.400"
voice_recordtofile "0"
voice_modenable "1"
En iyi ses Paketi ;
_snd_mixahead "0.1"
bgmvolume "0.000000"
hisound "1.00000"
loadas8bit "0"
suitvolume "0.250000"
s_verbwet "0.25"
s_geometry "0"
s_geom_reverb "0"
s_occ_epsilon "0"
s_occfactor "1"
s_occlude "1"
s_reflect "0"
s_reverb "0"
s_usepvs "0"
s_showtossed "0"
s_2dvolume "1"
s_materials "0"
MP3Volume "0.8"
s_eax "0"
s_a3d "0"
s_verbwet "0.25"
s_bloat "2.0"
s_numpolys "200"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000.0"
s_min_distance "8"
s_automax_distance "30"
s_automin_distance "2"
voice_modenable "1"
voice_scale "1"
voice_enable "1"
voice_loopback "1"
ambient_level "0"
voice_forcemicrecord "1"
s_distance "60"
s_doppler "0"
sv_voiceenable "1"
Suan En Saglam AimBot Kodu ; [Ben Önermem Def Olun ]
"*" "Anti-Recoil"
{
}
{
"*" "Mouse 1" "bind mouse1 +attack"
"*" "Mouse 2" "bind mouse2 +attack"
"*" "Mouse 3" "bind mouse3 +attack"
"*" "Reset Mouse 1" "bind mouse1 +attack"
"*" "Reset Mouse 2" "bind mouse2 +attack2"
"*" "Reset Mouse 3" "unbind mouse3"
}
{
"*" "Weak" "cl_pitchspeed 1.0"
"*" "Medium" "cl_pitchspeed 2.5"
"*" "Strong" "cl_pitchspeed 3.5"
}
{
"*" "Deagle Ownage" "cl_pitchspeed 1.1"
"*" "MP5 Ownage" "cl_pitchspeed 1.4"
"*" "P90 Ownage" "cl_pitchspeed 1.9"
"*" "AK-47 Ownage" "cl_pitchspeed 2.7"
"*" "M4A1 Ownage" "cl_pitchspeed 2.2"
"*" "M249 Ownage" "cl_pitchspeed 1.4"
}
{
"*" "Recoil 1.0" "cl_pitchspeed 1.0"
"*" "Recoil 1.5" "cl_pitchspeed 1.5"
"*" "Recoil 2.0" "cl_pitchspeed 2.0"
"*" "Recoil 2.5" "cl_pitchspeed 2.5"
"*" "Recoil 3.0" "cl_pitchspeed 3.0"
"*" "Recoil 3.5" "cl_pitchspeed 3.5"
"*" "Recoil 4.0" "cl_pitchspeed 4.0"
"*" "Recoil 4.5" "cl_pitchspeed 4.5"
"*" "Recoil 5.0" "cl_pitchspeed 5.0"
"*" "Recoil 5.5" "cl_pitchspeed 5.5"
"*" "Recoil 6.0" "cl_pitchspeed 6.0"
}
{
"*" "Deagle Pack" "deagle; secammo; cl_pitchspeed 1.1"
"*" "MP5 Pack" "mp5; primammo; cl_pitchspeed 1.4"
"*" "P90 Pack" "p90; primammo; cl_pitchspeed 1.9"
"*" "AK-47 Pack" "ak47; primammo; cl_pitchspeed 2.7"
"*" "M4A1 Pack" "m4a1; primammo; cl_pitchspeed 2.2"
"*" "M249 Pack" "m249; primammo; cl_pitchspeed 1.4"
}
recoilSw_usp "recoil 0.27"
recoilSw_glock18 "recoil 0.25"
recoilSw_deagle "recoil 0.16"
recoilSw_p228 "recoil 0.37"
recoilSw_elite "recoil 0.39"
recoilSw_fiveseven "recoil 0.42"
recoilSw_xm1014 "recoil 1.8"
recoilSw_m3 "recoil 1.83"
recoilSw_mp5 "recoil 1.6892"
recoilSw_FamaS "recoil 1.32"
recoilSw_tmp "recoil 1.66"
recoilSw_p90 "recoil 1.709"
recoilSw_mac10 "recoil 1.71"
recoilSw_ump45 "recoil 1.72"
recoilSw_ak47 "recoil 1.710201"
recoilSw_sg552 "recoil 1.739"
recoilSw_m4a1 "recoil 1.62"
recoilSw_aug "recoil 1.718"
recoilSw_scout "recoil 1.7"
recoilSw_awp "recoil 1.77"
recoilSw_g3sg1 "recoil 0.018"
recoilSw_sg550 "recoil 0.027"
recoilSw_m249 "recoil 1.82"
recoilSw_knife "recoil 0.282"
recoilSw_flashbang "recoil 1.282"
recoilSw_hegrenade "recoil 1.282"
recoilSw_smokegrenade "recoil 1.282"
recoilSw_c4 "recoil 0.0"
recoilSw_tactical "recoil 0.282"
recoilSw_ "recoil 0.302"
FPS, Chooke, Loss Görüntüsünü Sağ Alt bölüme Hizalamak ;
net_graph "3"
graphheight "30"
net_graph "3"
net_graphwidth "105"
net_scale "5"
net_graphpos "1"
developer "0"
+graph
Sessiz Defuse En iyi Kod ;
bind "e" "+use; impulse 101; mlook"
CS Beyaz Duvarlar | Düşman Gözden Kaçmayacak (Sxe) ;
Resim ;
Kod ;
Verilen Kodları CFG Sonuna ekliyoruz ve oyuna girerek CFG ' mizi tekrar aktif ediyoruz.
Ve bi bakıyoruz Duvarlar bembeyaz olmuş buna halk dilinde "White Walls" diyolar belki duymuşsunuzdur.
Kodları tamamen Ben uyarladım Alias' lardan Direk Almadım.
Alias degildir, direk düz kod ve %100 Denenmiştir.
gl_max_size "-1"
gl_dither "1"
gl_lightholes "1"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "5000"
gl_smoothmodels "1"
gl_cull "1"
gl_palette_tex "0"
gl_keeptjunctions "0"
gl_wireframe "1"
gl_picmip "1"
gl_playermip "1000"
gl_round_down "6"
gl_wateramp "0"
r_dynamic "0"
vid_wait "0"
gl_max_size "3600"
KULLANAMAYAN SAKATTIR......
YanıtlaSilKullanmayanda ne bilm yaniğ.
YanıtlaSil:D
mıkemmel
YanıtlaSil